Rausz Dušan - obchodní zástupce

Obchodní zástupce, který nás reprezentuje v regionu Jihozápadní Čechy a Praha nám poví něco málo ze svého pracovního života.

Zeptali jsme se za Vás:

Co Vás na Vaší práci nejvíce baví?

Každodenní různorodost a komunikace s partnery.

Co nejzábavnějšího se Vám při práci stalo?

Při této práci je každý den svým způsobem zábavný.

S jakou největší pracovní výzvou jste se musel potýkat?

Komunikace a přesvědčení zkušených lidí z oboru.

Co považujete za svůj největší pracovní úspěch?

Výborné vztahy se stávajícími i novými obchodními partnery. Navázání kontaktů a rozšiřování regionu.

Dokáže Vás na práci OZ ještě něco zaskočit/překvapit?

Ano, samozřejmě. Vždy se najdou situace, které mě dokážou překvapit, jak mile, tak nemile. Naštěstí mě zatím potkávají spíše ty milé situace.

Jaký je Váš nejoblíbenější produkt ze sortimentu Austrotherm a proč?

Zatím u mě vedou fasádní profily, které krásně zdobí jak exteriéry, tak interiéry budov a mají nespočet vizuálních podob. Fantazii se zde meze opravdu nekladou.

Jaký je Váš oblíbený způsob, jak zůstat v kontaktu s klienty a budovat dlouhodobé vztahy?

Pravidelné osobní návštěvy.

Jaká je nejlepší rada, kterou jste kdy dostal od kolegy nebo mentora v Austrotherm CZ?

Zůstaň takový, jaký jsi, a neboj se zeptat těch zkušenějších.

Co podle Vás musí mít/umět správný obchodní zástupce?

Musí mít chuť obchodovat a být empatický.

Co byste poradil novým kolegům, kt. nastoupí na pozici OZ?

Nechte si poradit od zkušenějších a buďte aktivní v terénu.

Máte nějaké své pracovní rituály?

Plánování denního harmonogramu a být připravený již předchozí den.

Co rád děláte ve svém volném čase?

Trénuji mladé naděje ve fotbale.

Jak se vzděláváte a udržujete si přehled o trhu?

Sleduji situaci trhu na internetu a jsem v pravidelném kontaktu s obchodními partnery.

Krátký dotazník

  • Osobní schůzka nebo telefonát?   Osobní schůzka
  • Formální nebo neformální oblečení?   Záleží na situaci a stylu jednání. Využívám oboje.
  • Detailní plánování nebo improvizace?   Detailní plánování, případná improvizace
  • Ranní ptáče nebo noční sova?   Noční sova
  • Získávání nových zákazníků nebo péče o ty stávající?   Obojí je důležité, pokud chce člověk růst
  • CRM systém nebo „notýsek“?   Diář